Prezenty z duszą- polscy rękodzielnicy polecają

01:05:00 0 Comments A+ a-


Za co kocham maj? Za wiosnę w pełnej krasie, za drzewa obsypane kwieciem, za soczystą zieleń i gwałtowne burze, po których powietrze jest tak rześkie, że aż chce się żyć! W maju słowiki najpiękniej śpiewają i to w maju właśnie pocałunki w blasku księżyca są najsłodsze, prawda?

Maj to również mnóstwo okazji, aby obdarować kogoś wyjątkowym prezentem. To przecież sezon komunijny, a także ślubny (choć w nazwie nie ma „r”, to i tak zakochani tłumnie i chętnie wypowiadają słowa przysięgi małżeńskiej właśnie w maju), a i na koniec miesiąca mamy Dzień Matki. Jest więc co świętować!

Wybieracie się na komunię? Nie macie pomysłu na prezent? Jeśli szukacie niebanalnych upominków, to zapraszam Was do mojego małego przewodnika po polskim rękodziele.

Dlaczego warto kupować rękodzieło? Bo to cząstka czyjegoś serca, ogromna pasja oraz często wielogodzinna, żmudna praca. To przedmioty z duszą- niepowtarzalne i warte swojej ceny. Wspierajcie polskich rękodzielników. Naprawdę, są tego warci.

Aby przekonać Was do zakupów innych niż zwykle, przedstawiam kilka artystek (tak się złożyło, że w moim skromnym zestawieniu zabrakło panów), które przygotowały swoje propozycje prezentów komunijnych oraz upominków dla ukochanej mamy. Jest jeszcze trochę czasu, może uda Wam się zamówić u nich jakiś drobiazg?

Agnieszka: Pracownia rękodzieła "Biały Motyl" to miejsce, w którym z pasją i nowatorskim spojrzeniem tworzone są niezwykłe prace. Znajdziecie tutaj autorską biżuterię, stylowe torebki i wiele ciekawych dodatków do domu i dla najmłodszych. Połączenie eko- rozwiązań i naturalnych produktów sprawiają, że moje prace są wyjątkowe i niepowtarzalne. Jak można połączyć len, bawełnę i drewno przekonacie się sami oglądając przykładowe prace. Zapraszam!


Jako prezent komunijny Agnieszka poleca dodatki do strojów (torebeczki, rękawiczki, mitenki, spineczki- to propozycje dla dziewczynek), a także koronkowe anioły i oryginalne ramki na zdjęcia.








Na Dzień Matki możecie zamówić u Agnieszki oryginalną biżuterię lub jedyny w swoim rodzaju pokrowiec na rowerowe siodełko :)



 Po więcej inspiracji zapraszam na fanpage  oraz do sklepu https://www.etsy.com/shop/SmallWhiteArt



Monika: Jestem przede wszystkim mamą . Rękodzieło to moja pasja . Z wypalaniem na drewnie "zaprzyjaźniłam się " w 2014 r tworząc własny nr. domu i tak się zaczęło . Anioły i Demony dominują w mojej twórczości, choć żadna inna grafika nie jest mi obca . Najciekawsze jest w tym to, że nigdy nie wiadomo jaki będzie efekt końcowy . Moje obrazy dwa razy brały udział w Światowej Wystawie Sztuki we Włoszech , były licytowane na Wielką Orkiestrę J. Owsiaka jak i darem dla Schroniska w Orzechowicach . Obecnie są wystawiane w Bieszczadach gdzie można je zakupić . 

Ciekawą propozycją jest pamiątka na drewnianej desce. Można również podarować obraz o tematyce religijnej lub portret.








Mama może się ucieszyć z deski z dowolnym motywem lub z kwiatów- róże zawsze są na czasie :)





 Z artystką możecie się skontaktować za pośrednictwem fanpage Fire Wood Art




Justyna: Firma Omenka istnieje od prawie 2 lat, ale tworzę od dziecka. Początkowo przedmioty tworzyłam dla siebie, bliskich, znajomych w formie prezentów, upominków, aż w końcu ktoś mi podpowiedział, żebym podzieliła się swoją twórczością z innymi. Robię to czego potrzebujecie, projekty własne, Wasze, wspólne. Jestem po to by tworzyć piękne rzeczy dla Was i dla Waszych bliskich :)
Na okoliczność Komunii Świętej Justyna proponuje piękne kartki oraz obrazki z aniołami.






 

Dla mamy możecie zamówić nie tylko kartki, ale również szal, czy biżuterię- to lubią wszystkie kobiety, prawda?











Więcej produktów Omenki znajdziecie na www.omenka.pl oraz na fanpage.


Paulina: Całe życie towarzyszyły mi różne prace plastyczne - glina, wycinanki, gobelin, ale to malowanie farbami zawładnęło moim sercem, jest dla mnie odskocznią od świata codziennego. Malując, mogę tworzyć, przelać na przedmiot obrazy, które utknęły gdzieś w zakamarkach mojej głowy, mogę światu dodać wiele barw. Bardzo lubię tworzyć obrazy o dużych gabarytach. W moich pracach przeważa tematyka zwierzęca, bajeczne kolory i oczywiście lisy, które uwielbiam! Jestem samoukiem, nie ukończyłam żadnych szkół plastycznych, mam dwie cudowne córeczki i wspaniałego męża, mieszkam w Sanoku.
  
Paulina przygotowała się do sezonu komunijnego i wyczarowała urocze aniołki. Świetnym prezentem dla małej damy będzie również serwis, ozdobiony słodkim motywem.



Na takiej poduszce każda mama będzie miała wesołe sny! A może kubek? Mała Sztuka ma ich mnóstwo w ofercie.





Jeśli spodobały Wam się takie prezenty, zajrzyjcie na fanpage Małej Sztuki oraz na blog.


Każdy, zaprezentowany tutaj, przedmiot jest wyjątkowy. Został stworzony z pasją, poświęceniem, z dbałością o najmniejszy szczegół. Na pewno znacie wielu rękodzielników, wartych polecenia. Nie zapominajcie o nich, kiedy będziecie planować prezenty na komunię, Dzień Matki, czy każdą inną okazję.